ברוך הבא אורח     

אומגה 3 מאטה התפתחות של סרטן הערמונית
07/05/2010 - 00:15
ממחקר בחיות מעבדה עולה שתזונה עשירה בחומצות שומן אומגה 3 היא בעלת פוטנציאל לשיפור סיכויי ההחלמה מסרטן הערמונית בקרב גברים שמועדים מבחינה גנטית לפתח את המחלה.
ממחקר בחיות מעבדה עולה שתזונה עשירה בחומצות שומן אומגה 3
היא בעלת פוטנציאל לשיפור סיכויי ההחלמה מסרטן הערמונית
בקרב גברים שמועדים מבחינה גנטית לפתח את המחלה.
אומר פרופסור יונג צן מבית הספר לרפואה באוניברסיטת ווייק פורסט שעמד בראש צוות המחקר:
"מחקר זה מראה בבהירות שהתזונה עושה את ההבדל.
אפשר ששינוי בתזונה הוא המפריד בין חיים למוות מהמחלה וההישרדות אחריה".

במחקר, שהתפרסם בכתב העת למחקר קליני, ניצפה בקרב חיות מעבדה,
שצרכו תזונה עשירה בחומצות שומן אומגה 3 מיום הולדתן,
שיעור מופחת של התפתחות גידולים, התקדמות מואטת של המחלה ושיעור הישרדות גבוה יותר.
מסקרי בריאות קודמים עלה שצריכה של אומגה 3 מפחיתה את שיעור מקרי סרטן הערמונית.
מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון יחסי גומלין בין גנים לתזונה בסרטן הערמונית.
מחצית מחיות המעבדה שנבדקו היו חסרות גן שמדכא התפתחות גידולים.
גן זה חסר ב- 60-70% כאשר מתפתחות גרורות סרטניות בבני אדם.
שלושה סוגי תזונה נבדקו.
תזונה עשירה באומגה 3 (יחס של 1:1 בין אומגה 3 לאומגה 6),
תזונה דלה באומגה 3 (יחס של 1:20 בין אומגה 3 לאומגה 6)
ותזונה עשירה באומגה 6 (יחס של 1:40 בין אומגה 3 לאומגה 6).

שיעור ההישרדות בקרב בעלי הגן שמדכא התפתחות גידולים היה 100% ללא כל קשר לתזונה.
בקרב בעלי הגן הפגום שיעור ההישרדות עמד על
60% בקרב מקבלי תזונה עשירה ב אומגה 3 ,
10% בקרב מקבלי תזונה דלה באומגה 3
ו- 0% בקרב מקבלי תזונה עשירה באומגה 6.
מסכם פרופסור צן:
"ממחקרנו עולה שאם יש גנים טובים לא משנה הרבה מה אתה אוכל.
אבל אם יש לך גן ההופך אותך למועד לסרטן הערמונית, התזונה היא זו שעושה את ההבדל.
ממצאינו מצביעים על חשיבות יחסי הגומלין בין גנים לתזונה, וסיכון מולד לסרטן ניתן לשנוי חיובי על-ידי אומגה 3 .
שינוי תזונתי זה יכול להיות מועיל במיוחד משום שגברים המועדים למחלה לוקים בה,
בדרך כלל, בזיקנתם והגידולים מתפתחים באופן איטי.



לרכישת אומגה 3 מזרעי מרווה מרושתת - התקשרו עכשיו לאילה:

077-5505005
או
0528-502576










הדפס כתבה הדפס כתבה
שלח לחבר שלח לחבר

מצא עוד בנושא זה
Google

בחר נושאים אשר קשורים לכתבה זו

אומגה 3הזדמנות עסקיתוידאומוצריםמחקרים

"אומגה 3 מאטה התפתחות של סרטן הערמונית " | התחברות / יצירת חשבון משתמש חדש | 0 תגובות
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם. נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.

אורחים אינם מורשים להגיב, אם ברצונכם להגיב אנא הרשמו
הליך ההרשמה הוא קצר מהיר והכי חשוב חינם

:: דירוג כתבה ::
דירוג ממוצע: 0
הצבעות: 0
אנא פנה כמה שניות מזמנך והצבע לכתבה זו:

מעולה
טוב מאוד
טוב
רגיל
רע


:: קישורים רלוונטיים ::
· עוד בנושא מחקרים
· חדשות מאת webmaster


הכתבות הנקראות ביותר בנושא מחקרים: פרופסור שמואל אדלשטיין

Jewish Banners

אילה   |   ayalla.net &



Powered By PHPNuke :: Hebrew Translation PHPNuke IL  שונה ונערך על ידי ayalla.net


כל הזכויות שמורות © 2010



זמן טעינת הדף: 0.23 שניות