|
|
אומגה 3 מרווה: מחקרים [ חזרה לדף הבית | בחר נושא חדש ]
|
קבלו דוח מעבדתי על מחקר השפעה על דלקת של שמן מרווה לעומת שמן דגים ושמן פשתן |
|
ממחקר בחיות מעבדה עולה שתזונה עשירה בחומצות שומן אומגה 3
היא בעלת פוטנציאל לשיפור סיכויי ההחלמה מסרטן הערמונית בקרב גברים שמועדים מבחינה גנטית לפתח את המחלה. |
|
דוח בדיקות מעבדה - מרוולס | marvalous - Labratory tests & Researches |
|
המחקר של האומגה 3 הצמחית נעשה ע"י צוות חוקרים של מכון וולקני,
שהינו זרוע המחקר של משרד החקלאות, בראשות ד"ר נתיב דודאי |
|
שני מחקרים שנערכו בשבדיה ובנורווגיה |
|
מחקר חדש מראה כי צריכת דגים המכילים כמות גדולה של אומגה 3
עשויה להפחית בכ- 30% אירועים דכאוניים. |
|
ממחקר חדש אשר פורסם על ידי מרכז הרפואי סנט-לוק בשיקגו עולה
כי אנשים הצורכים לפחות מנת דג אחת בשבוע
מפחיתים את הסיכון שלהם ללקות במחלת אלצהיימר באופן דרמטי
|
|
מטה-אנליזה של מחקרים אקראיים ומבוקרים |
|
כ- 5% מילדי בית ספר לוקים בהפרעת התפתחות בקואורדינציה,
שמעבר לקושי המרכזי בתפקוד התנועתי (מוטורי), מתלוות להפרעה זו קשיים בלמידה,
בהתנהגות ובהתאמה נפשית. |
|
הקשר בין הפרעות התפתחות, התנהגות ולקויות למידה לבין חומצות שומן אומגה 3 . |
|
|